עו"ד אבי חימי: "זה מגה אירוע, הפתרון הוא הקמת וועדת חקירה ממלכתית"

אסתי פלד No Comments on עו"ד אבי חימי: "זה מגה אירוע, הפתרון הוא הקמת וועדת חקירה ממלכתית"

יו"ר לשכת עורכי הדין עו"ד אבי חימי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מתייחס לפרשיית הריגול החמורה אחרי ראש הממשלה ואזרחי ישראל ומבהיר כי לדעתו הפתרון היחיד הוא הקמת וועדת חקירה ממלכתית ללא אנשי שב"כ ומוסד

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר לשכת עורכי הדין עו"ד אבי חימי בריאיון הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס לפרשיית הריגול החמורה אחר אזרחי ישראל וראש הממשלה, "לצערי התחושות הם קשות. אנחנו המומים מעצם האפשרות שדבר כזה קרה בישראל. תמיד אמרו שמוכרים את התוכנות האלה למדינות אחרות, שלא יוכלו להפעיל אותם כאן. זה מגה אירוע. לפני שבועיים וחצי קראתי להקים ועדת חקירה ממלכתית".

לטענת חימי הפתרון הוא רק ועדת חקירה ממלכתית, "אפשר לראות את הדיונים באסון מירון, אנחנו יודעים שהיה הסכם פשרה בבג"ץ ותביעות בפרקליטות, שנאמר להם לא לעשות את הסידורים האפשריים. אין לנו כלי יותר טוב מוועדת חקירה ממלכתית", אין לנו דרך אחרת".

על רקע הפרסומים ששב"כ בו כיהן אלשייך כסגן ראש השירות הצטרף לבדיקה הראשונית אומר עו"ד חימי, "אני לא שותף למחשבה של ראש הממשלה אם זה כך. צריך גוף חיצוני ללא אנשי שב"כ ומוסד,. בהקשר הדמוקרטי צריך מערכת אחרת שתבדוק".



0 תגובות